“ME Four-Twelve bija viens no visvairāk sargātajiem noslēpumiem ne tikai ārpasaulei, bet arī kompānijas iekšienē”, teica Trevor Creed , vecākais Chrysler Group Design viceprezidents. Pārsteigums izdevās. ME Four-Twelve piešķir jaunu auru Chrysler brendam. Tas izstaro spēku, jaudu un prestižu.

Automašīnas tehnoloģiskais risinājums ir pielāgots ekstremālajiem ekspluatācijas nosacījumiem. 7-pakāpju Ricardo transmisija tika izstrādāta speciāli šim auto ar jaunāko tehnoloģiju palīdzību un elektroniskās kontroles stratēģiju. Chrysler ME Four-Twelve var lepoties ar virsbūvi no alumīnija un kompozītmateriāliem. Kopumā automašīna ir ļoti viegla (1310 kg), bet stabila un atbilstoša ASV valsts noteikumiem, kas saistīti ar triecienu pārbaudēm.

Chrysler brenda elegance saskan ar funkcionalitāti, kas ir svarīga šim superauto. Divvietīgais salons nemaz nav askētisks - sporta sēdekļi ar ādas apdari, automātiskā klimata kontrole un audio sistēma premium.

ME Four-Twelve tehniskie parametri:
alumīnija 6.0 l V-12 AMG quadro turbodzinējs ar elektronisku, secīgu, daudzpunktu degvielas padeves sistēmu un kompresijas skaitli 9.0:1. Dzinēja jauda ir 850 Zs pie 5700 apgr./min. Griezes moments – 1150 Nm diapazonā no 2500 līdz 4500 apgr./min. Un kā jau pieklājas šādam auto, ātrums, ko spēj sasniegt ME Four-Twelve, ir reibinošs. Paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tas sasniedz 2.9 sekundēs. Maksimālais ātrums – 400 km/h.

12 cilindru dzinējs ar 4 turbokompresoriem nodrošina Chrysler ME Four-Twelve absolūtu pārākumu pēc rādītāja jauda/1L dzinēja apjoma. Chrysler ME Four-Twelve ar rādītāju 142 Zs/L ir priekšā tādiem spēkratiem, kā Bugatti Veyron, Ferrari Modena, Ferrari Enzo, Porsche GT, McLaren F1 utt.

Pats svarīgākais ir fakts, ka Chrysler ME Four-Twelve nepaliks kā nerealizēts sapnis vai vienkārši konceptauto, kas piedalījies Detroitas autošovā. Pašlaik tiek veikti pēdējie testa braucieni, lai drīzumā superauto varētu nodot auto žurnālistu apskatei.

www.chrysler.lv
www.fast-autos.net