Šis ļoti elegantais sedans ir aizguvis 300-tās sērijas diženumu un stilu no 60-tajiem gadiem, taču tajā pašā laikā nezaudējot neko no 21. gadsimta mašīnas pārdrošības. Kā jau citi iepriekšējie Chrysler un Jeep markas auto, arī šis tiks virzīts tieši Eiropas tirgum.

Chrysler 300C raksturo klasiskas proporcijas: garš motora pārsegs un īsa aizmugure. Majestātisku iespaidu atstāj iespaidīgs agresīvs profils ar 20-collu diskiem.

Chrysler 300C ir modelis, kas paver jaunu virzienu Chrysler attīstībā. Kaut arī 300C šobrīd ir koncepts, tas nepārprotami liecina par Chrysler koncerna automašīnu nākamās paaudzes aizsākumu.

Aizmugurējā piedziņa - jauns Chrysler konstruktoru trumpis, kas uzlabo vadāmību. Šī modeļa priekšgājējam gan bija priekšējo riteņu piedziņa, taču šādu izmēru automobilim tā nebija īpaši piemērota. 300C koncepts nozīmē HEMI dzinēja atgriešanos pēc vairāk nekā 30 gadu ilgas klusēšanas. Leģendārais dzinējs, kas virzīja uz priekšu 300-tās sērijas automašīnas pagājušā gadsimta 60-tajos gados, ir modernizēts un atdzimis kā mūsdienīgs, jaudīgs un izturīgs 5.7l HEMI V8.

Lai 300C spētu gūt panākumus Eiropā, Chrysler koncernam bija jāizdomā kaut kas jauns, kas spētu iekustināt ''iesīkstējušo eiropieti''. Un šāds trumpis tika atrasts – pilnveidots ekonmisks un jaudīgs turbodīzeļa dzinējs. Turbodīzelis ir zelta atslēga, kas izceļ 300C uz citu amerikāņu luksus sedanu fona. Tas būs pilnībā jauns motors nevis vienkārši pārveidots Daimler Chrysler produkts. Šis motors tiks piedāvāts 3.0l V6 versijā, kam nākotnē teorētiski vajadzētu veiksmīgi konkurēt ar Opel Signum, Peugeot 607 un Audi A6.

Jaapiebilst gan, ka pašlaik iespējams auto pasūtīt tikai ar trīs veidu benzīna motoriem - 2.7l V6 190Zs, 3.5l V6 250Zs un 5.7l V8 HEMI 340Zs.

Chrysler 300C tiks piedāvāts arī Touring versijā, kas atšķiras no sedana ne tikai ar virsbūvi, bet arī piedziņas tipu - tas ir pilnpiedziņas auto.

Chrysler 300C komplektācija:

Elektroniski kontrolējama 5-pakāpju automātiskā transmisija ar AutoStick;
Aizmugurējā piedziņa;
Neatkarīga aizmugurējā balstiekārta;
Zobstieņa stūres mehānisms;
Priekšā P245/45R20 riepas;
Aizmugurē P275/40R20 riepas;
Dubulta izpūtēja sistēma

Ekstras:

"Bruņurupuča bruņu" apdare stūres rata malai, ātrumu pārslēdzēja rokturim un durvju rokturiem;
Apsildāmi sēdekļi ar ādas apdari;
Stūres rats ar ādas apdari;
Teleskopisks stūres statnis;
Automātiska temperatūras kontrole

Drošības sistēmas:

Elektroniska stabilitātes sistēma;
Pretbuksēšanas sistēma;
ABS;
Radio ar navigācijas sistēmu ar integrētu CD mainītāju 6 diskiem

www.chrysler.com