1964. gads ir amerikāņu leģendas aizsākums aizraujošā kombinācijā - satriecošs stils, muskuļots dzinējs un aizmugures piedziņa. 2005. gads ir leģendas turpinājums sajaukumā ar jaunu platformu un skaidru līniju dizainu, kas padara to vēl ātrāku, drošāku, veiklāku un izskatīgāku kā jebkad.

Dizains
Jaunais Mustangs ir pilnīgs amerikāņu spēka iemiesojums. Gandrīz vai kā svēts likums, vairāk nekā 40 gadus ilgajā vēsturē, ir vairāki auto rakturojoši dizaina elementi: C-veidīgās iedobes virsbūves sānos, 3-daļīgās aizmugures lampas un auļojoša zirga emblēma pašā motora režģa centrā. Mustanga draudīgi haizivīgais deguns izstaro tādu grimmasi, kas nav manīta kopš 1967. gada modeļa. Šie vēsturiskie elementi jaunā, modernā arhitektūras apdarē gluži vienkārši atdzīvina zvēru.
2005. gada Mustangam ir agresīvs skelets, kas "ieliek" mašīnu kustībā, tai stāvot pilnīgi uz vietas. Riteņi ir aizbīdīti uz ķermeņa stūriem, radot daudz pievilcīgāku vizuālo tēlu un fizisko uzvedību uz ceļa. Savukārt 6-collīgā garenbāze liek spēkratam izskatīties lielākam, nekā tas patiesībā ir.

Interjers
6-collīgā garenbāze dod arī iekšēju labumu, jo palielina komforta līmeni Mustanga iemītniekiem. Garāki braucēji jutīsies kā mājās, jo saspiestība nebūs manāma ne galvas, ne plecu rajonā. Aimugures pasažieri savukārt varēs izbaudīt papildus brīvību kājām un pleciem, sēžot savos kausveidīgajos "klubkrēslos".
Pilnīgs jauninājums ir konfigurējama mērinstrumentu paneļa krāsu gamma. Mustanga īpašnieks var miksēt dažādus apgaismojumus ar 1 podziņas palīdzību, tādā veidā radot vairāk nekā 125 dažādu krāsu fonus, lai izteiktu savu personību, garastāvokli vai mirkļa iegribu.
Šie modernie pieskārieni sajaucas ar Mustanga vēstrurisko mantojumu. Apaļās, hromētās ventilācijas atveres ir vertikāli izvietotas uz priekšējā paneļa, precīzi vienā līnijā ar mērinstrumentu paneli. Trīsspieķu stūres rats ar auļojošā zirga emblēmu centrā un krāsu salikums liek manīt 1967. gada Mustanga elpu.

Dzinēju gamma un tehniskais izpildījums
Ford inžinieri ir pamatīgi centušies, lai uzturētu "mežonīgā kumeļa" imidžu kā īstam ātruma iemiesojumam, tādēļ tika likti lietā 2 veidu dzinēji. Pirmais no tiem - 4.6 litru alumīnija V8 ar 300 Zs jaudu - ir tiešs 1964. gadā ražotā senča mantinieks. Otrais, mazāk jaudīgais, bet kompaktais 4.0 -litrīgais, ir ar 210 Zs apdāvinātais V6 SOHC dzinējs.
Abi dzinēji tiek komplektēti gan ar piecpakāpju manuālo, gan, pirmoreiz Mustanga vēsturē pieejamo, piecpakāpju automātisko ātrumkārbu. Šis jaunums - piecpakāpju automāts - piedāvā unikālu kombināciju - lielisku "cēlienu" no starta līnijas un vērā ņemamu degvielas ekonomiju šosejas režīmā.
Tas viss, plus absolūti jaunā alumīnija balstiekārta un Ford GT bremzes, sola jauno Mustang padarīt par amerikāņu ceļu karali.

Drošība un aizsardzība pret garnadžiem
Līdz ar milzīgo jaudu nāk arī atbildība. 2005. gada Mustanga drošības sitēmas visu laiku rūpējas, lai tā "iemītnieki" justos pasargāti no jebkādām neprognozējamām situācijām.
Ford Personiskās drošības sistēma, vispusīga drošības tehnoloģijas pakete, jau nāk standarta aprīkojumā. Sistēma nodrošina palielinātu aizsardzību frontālās sadursmēs, analizējot sadursmes faktorus un nosakot pareizo rīcību milisekunžu laikā. Tā ietver arī divstāvu - vadītāja un priekšējā pasažiera - gaisa spilvenus, spējīgus izvērsties ar pilnu vai tikai daļēju spēku, kā arī pēdējos jauninājumus drošības jostām. Drošības spilveni automātiski tiek aktivizēti, ja sēdekļos iesēžas pieaudzis cilvēks. Ja pasažiera sēdvietas sensors nesajūt svaru vai sajūt pavisam nelielu svaru, piemēram uz sēdekļa novietotu mapi, pasažiera gaisa spilvens automātiski tiek deaktivizēts. Ja uz sēdekļa atrodas mazs bērns, gaisa spilvens arī tiek deaktivizēts, bet mērinstrumentu panelī iedegas signāllampa, brīdinot vadītāju.

Mustanga pircējs var izvēlēties pret-zādzību paketi, kas piedāvā jaunu drošības līmeni. Tā ietver jutīgu moduli, lai aizsargātu auto pret aizvilkšanu; iekšējo kustības sensoru, lai uztvertu jebkuru ielaušanos vai triecienu; speciālu trauksmes signālu, atsevišķu no automašīnas galvenās signalizācijas, zagļu aizkavēšanai; 60 Ah akumulatoru.

Detroitas autošovā, kas notiks 2005.gada sākumā, Ford koncerns prezentēs mežonīgā kumeļa kabrioleta versiju. Ārēji Mustang kabriolets no bāzes modeļa atšķiras vienīgi ar mīkstā seguma saliekamo jumtu, kuram piemērota elektrohidrauliskā piedziņa. Arī automobiļa konstrukcijā tika ieviestas nelielas izmaiņas. Virsbūve tika pastiprināšanāta pret lieci un vērpi – bez tā jaunums ievērojami zaudētu slēgtajai modifikācijai vadāmības ziņā. Kabrioletu komplektēs ar tiem pašiem dzinējiem – vai nu četrlitru V6 ar 210 Zs jaudu vai GT versijā ar 4,6-litru V8 motoru, kuram būs 300 Zs jauda. Jaunais kabriolets saglabās arī četras sēdvietas.
------------------------------------
Ja vēlies iepazīties ar mežonīgā Mustanga dizainu, piedāvātajām iespējām un pat "plēsoņas izdvestajām skaņām", virtuāli visu vari izmēģināt un novērtēt šeit --> http://www.fordvehicles.com

Resursi internetā:
http://www.fordvehicles.com
http://www.mustangworks.com