ACTIVE STUD TECHNOLOGY [Goodyear Aktīvo radžu tehnoloģija] Goodyear aktīvo radžu tehnoloģija ir jauninājums, kurš ar šo sezonu tiek izmantots jau labi zināmo un autobraucēju atzinību iemantojušo ziemas riepu GOODYEAR ULTRA GRIP 500 (riepa gan vieglajām automašīnām, gan džipiem) radžojumā. Aktīvo radžu tehnoloģija vēl par 5% palielina drošību, braucot pa ledus klātiem ceļiem.

Jauno radžu dizains principiāli atšķiras no pārējām radzēm. To centrālā daļa ir ievērojami šaurāka, uz kā rēķina ir palielināts radzi aptverošais protektora gumijas daudzumu, vienlaikus palielinot gan riepas nestspēju, gan saķeres laukumu ar ceļu.

Ar jaunās paaudzes radzēm aprīkotu riepu testi gan Somijas, gan Zviedrijas skarbajos ziemas apstākļos apstiprināja Goodyear jaunās tehnoloģijas priekšrocības uz ledaina ceļa seguma gan bremzējot, gan veicot virāžas, gan strauji uzsākot braukšanu.

Jau iepriekš Goodyear Ultra Grip 500 vadošie Eiropas auto izdevumi bija novērtējuši kā vienu no labākajām radžotajām ziemas riepām kā uz ledainiem, tā uz piesnigušiem ceļiem. Šobrīd Ultra Grip 500 ir labāka kā jebkad! Goodyear pastāvīgi cenšas izstrādāt un uzturēt produktus, kas īpaši piemēroti Skandināvijas skarbajiem klimatiskajiem apstākļiem ziemā. Aktīvo radžu tehnoloģija ir viens no Goodyear soļiem satiksmes drošības līmeņa paaugstināšanā ziemā. Par 5% palielinātā riepu veiktspēja varbūt būs tieši tas, kas izglābs kādu dzīvību uz apledojušajiem ziemas ceļiem.


GOODYEAR ULTRA GRIP 7 [riepa vieglajām automašīnām] – saķere apstākļos, kad citas riepas var sākt izslīdēt!
Tehnoloģija Ieguvums
1. Jaunākās paaudzes 3D-BIS trīsdimensionālās šūnveida lameles. Nodrošina pārliecinošu vadāmību ziemas apstākļos gan uz ledus un sniega, gan sausa vai slapja ceļa seguma, sniedz papildu drošību bremzējot. Lameļu savstarpējā bloķēšanās vienlaikus samazina riepu radīto trokšņu līmeni un nodrošina komfortablāku braukšanu kopumā.
2. Pēc jaunākās polimēru tehnoloģijas veidoti masīvi skujiņveida bloki. Riepas gumijas sastāvā izmantoti polimēru savienojumi, kādi veiksmīgi tiek pielietoti Goodyear Hydragrip lietus riepās, lai nodrošinātu labāku vadāmību un augstāku pretestību akvaplanēšanai uz slapja seguma vai sniega un dubļu „putrā” (visizplatītākajos ziemas ceļa apstākļos mūsu klimata joslā). Masīvais bloku dizains samazina rites pretestību, līdz ar to ļauj ietaupīt degvielu.
3. Dubultās protektora zīmējuma V-veida rievas. Pilnveidotais protektora V-veida zīmējums un karkasa konstrukcija nodrošina lielāku riepas saskarsmes laukumu ar ceļa virsmu slapja ziemas ceļa apstākļos. Rievas veidotas pilnā protektora dziļumā un saglabā savu veiktspēju ūdens un sniega „putras” drenāžā arī pie riepas daļēja nodiluma. Rezultātā – izcila vadāmība pa apsnigušiem un slapjiem ceļiem, augsta akvaplanēšanas pretestība, lielāka saskares virsma ar ceļa segumu.


Sezonas jaunums – GOODYEAR ULTRA GRIP PERFORMANCE [džipu riepa] sevī apvieno visas Goodyear tehnoloģiskās inovācijas ziemas riepu pasaulē!
1) Asimetrisks riepas protektors izcilai veiktspējai dažādos klimatiskajos apstākļos;
2) 3D daudzšķautņu lameles - stabila vadāmība pie lieliem ātrumiem vienlaikus ar teicamu saķeri uz ledus;
3) dubultās centra "ribas" precīzākai vadāmībai un taisnvirziena stabilitātei pie lieliem ātrumiem;
4) robusti sānu bloki labākai saķerei ar ceļu sniegā un slapjdraņķī;
5) četras garenrievas un šaurā leņķī izvērsti kanāli ūdens novadīšanai no kontakta virsmas ar ceļu, lai nodrošinātu labu pretestību pret akvaplanēšanu.


Ledus valdniece – GOODYEAR ICE NAVI NH [riepa vieglajām automašīnām]. Sezonas jaunums – frikcijas riepa ar stiklšķiedras elementiem apledojušiem un sniegotiem ceļiem.
Tehnoloģija Ieguvums
1. MICRO-GLASS-Ice Navi Neo riepas protektora sastāvā iestrādātas vairāk nekā 300 000 000 stiklšķiedras mikroplāksnītes. Riepas protektors ar apledojušo ceļa virsmu veido saķeri pēc „smilšpapīra” principa, kas nodrošina papildu drošību pie akselerācijas un bremzējot, kā arī perfektu vadāmību uz sablietēta sniega un ledus.
2. ZIG-ZAG veida rievas, centra bloki un lameles. Riepas protektors efektīvi attīra riepas saķeres virsmu no sniega vai šķīdoņa, tādā veidā nodrošinot drošu un prognozējamu vadāmību.
3. Dubultās centra rievas. Nodrošina taisnvirziena stabilitāti, kas kopumā uzlabo auto vadāmību un pretestību pret akvaplanēšanu.
4. Pēc jaunākajām tehnoloģijām izstrādāts neregulārs protektora bloku dizains. Sniedz lielāku braukšanas komfortu un samazina trokšņu līmeni.