TEORĒTISKĀ DAĻA

Salīdzinot ar priekšteci Grabber AT2, jaunajai Grabber ATdžipu riepai:
• Par 10% uzlabots sniegums uz slapja seguma.
• Par 3% uzlabots sniegums uz sausa seguma.
• Par 3% samazināts trokšņu līmenis.


Veikti vairāki uzlabojumi braukšanai bezceļu apstākļos!
1. Iegriezumi starp protektora blokiem nodrošina papildus saķeri bezceļa apstākļos.
2. Protektora blokos iestrādātās mikro lameles uzlabo riepas vadāmību uz slapja seguma.
3. Ieslīpi izvietotie protektora bloki nodrošina uzlabotu saķeri un vadāmību dubļainos bezceļos.
4. Rievojums garenvirziena kanālu apakšdaļā nodrošina papildus saķeri, kārpoties cauri māliem vai slapjai zālei.
5. Garenvirziena kanāli starp protektora blokiem ar paplašinājumu abos galos izstrādāti, lai maksimāli ātri izspiestu ūdeni no saķeres virsmas un palīdzētu protektora blokiem pašattīrīties no dubļiem.
6. Platie kanāli riepas plecu daļā neļaus riepas protektoram aizķept.


PRAKTISKĀ DAĻA

Protams, uzlabojumi "uz papīra" ir viena lieta, bet pārbaudīt jauno Grabber AT riepu konkurētspēju dabā - pavisam cita. Tāpēc aicinājām talkā pieredzējušus vīrus, bezceļu meistarus - Automoto raidījuma Nr.2 ekipāžu ar Uldi Podnieku un Edvīnu Baueru no biedrības Mazozoli 4x4, kas lūkoja pārbaudīt Grabber AT riepu noturību mazliet skarbākos apstākļos nekā ikdienā...

Skatiet video, lai uzzinātu, kā veicās General Tire Grabber AT riepām, sķērsojot gan pielijušus meža ceļus, gan kalnainus apvidus, gan upi, gan dubļus, gan slīpu betona segumu!






Meklē jaunās General Tire Grabber AT riepas Atlas Riepu interneta katalogā vai pie Atlas Riepu speciālistiem Vagonu ielā 38 (kvartālā starp Pērnavas ielu un Deglava tiltu), Rīgā, tālr. 67310382 vai mob. 29476099.